zynp131820 Merhabalar arkadaşlar 26 haftalık gebeyim ve bebeğim günde en fazla 5-6 kere hareket ediyor oda çok sert degil sizlerde de böyle oluyor mu normal mi sizce bu durum ve 3. Gebeliğim.
Sermec27 zynp131820 canım bu haftalarda normal hareket varsa korkma bu haftalarda yeni yeni düzene girmeye başlıyor hareketler
Sermec27 zynp131820 sıkıntı değil canım dediğim gibi bu haftalarda düzensiz oluyor bir kaç haftaya düzene girer merak etme
Rabia95 zynp131820 çok hareket halindeysen ondan dolayı da hissedemiyor olabilirsin. Sessiz bi oda da bişey yiyip içersen muhtemelen hissedersin, 3. gebelikmiş karın kasların esnektir hissediyor olman lazım çünkü
Sevdiss_17 zynp131820 bende 23 haftaligim daha kucuguz ama soyle dusun kizimla ugrasmaktan yemektir odur budur gece oturunca tek hisseidyorum bence gunduzde haraket ediyor ama ben haraket halinde oldgum icin hissetmiyorum
zynp131820 Sevdiss_17 oturunca yatıncada pek hareket etmiyor sanırım tembel uykucu bir kızım olacak 🙂
Sevdiss_17 zynp131820 yok kuzim ya pozisyonu uygun degildir benim komsumda derdi hic haraket etmez dalgalanir arada derdi cocuk dogdu yeminle firtina gibiydi 😂 suyunda falan sikinti yoksa bence bibiki haftaya sert vurmaya baslar
zynp131820 Sevdiss_17 hiç skntim yok şükür su ile bebeğimle ilgili ayy umarım öyle olmaz bu bebişim uykucu tembel olsa keşke iki tane fırtına erkek annesiyim😀😀