Kizlar 38+3 haftayken dogum yaptim prensesim dunyaya geleli 6 gun oldu cok sukur evimizde.ama ben daha kendime gelemedim hocam spinal sezeryan yapalim dedi bende tamam dedim biraz da araştırdım galiba sikinti yok diye dusundum neyse ameliyatta girdim hersey yolunda ydi anestezi uzmani sirtima igneyi vurdu ayaklarim iyice uyustu sadece his olur dediler tamam dedim neyse migdem cok bulandi diye bagirdim dediler bagirsagi yerine koyuyorum bitcek evet odaya gidince migdem diye aglamaya basladim neyse ilaclarla bitti agrim sonra bel agrisi ama ne verseler gecmedi biz taburcu olduk eve geldik ben sabahi sabah ettim belim diye sabah 5 gibi geri doktora gittik ne yapsalar gecmiyor aneztezi hocasi geldi sinirlerde bisey yok dedi bir agir ilac verdiler zor da olsa hafifledi aksam oldu eve geldik ve bende oyle bir odem olustuki 50 kiloyken 80.kilo aldim hala o kadar cok sistimki aneztezinin.etkisi.dediler cok kötüydü, Bu benim 2.dogumum kizlar ilkinde Sezer yan da uyudum ful o kadar rahttiki Kizlar size tavsiyem sezeryan olanlar ful uyusun epidural ve spinal Sezer yan kocaman pismanlik tabi karar sizin ama bunu soylemek istedim