Ikrasltn Bu haftalarda mide ekşimesi yaşayan varmı ne kadar sürüyor acaba ? Özellikle yemek yedikten sonra oluyor
ballilokum Ikrasltn ben yaklaşık 17-18. Haftadan beri yaşıyorum. Şu an 25. Haftadayım hiç geçmedi. Renni kullanıyorum. Doktorlar bunun için renni ya da gaviscon veriyorlar
mom101 Ikrasltn evet uyuyamıyorum zaten hamileliyimin başından bu yana uykularım bozuldu miğde ekşimeside öte yandan
Alisa_ Ikrasltn bilmiyorum ki kuzumm) sut falan icince geciyor diye biliyorum ben de sut icemiyorum hic igreniyorum😖 duyduguma gore bebegin saclari ciktigi icin mide eksimesi yasariz)