39+6’dan herkese merhaba🙋🏽♀️Nişanım geldi hafiften sancılarım da başladı😅Dualarınızı beklerim aksilik olmazsa normal doğum istiyorum🙏🏽☺️Hamileliğimi öğrendiğimde tahmini 27 Temmuz demişti doktorum,en başından beri 27 Temmuz diye tutturdum eşimin ve annemin doğum günü olduğu için😂Şimdi WC’ye bile gitmiyorum tarihi tutturmak için😂12 saat daha dayanmam lazım🤪