Aag123 Kızlar merhaba 😃 çok sancım oluyo ama açılma yok. Doktor istersen yatırıyım bakalım bi diyo ama ben yatmak istemiyorum. Eşimde yat belki SIM’i sancı ile doğurursun diyo. 39 olcaz yarın. Fikir verin kafam karışık 🤔
Aag123 Zezef ordan anlamıyorum ama evet çok sancım var ayaklarıma kadar ağrıyo belden aşa ama yatsam mı suni sancı verip doğurturlarmı bilemiyorum
Aag123 Zezef Baharbal ama açıklık yok bende çok acemiyim çevremdede sorabileceğim kimse yok . Gidişat nasıl olur ki 🤷♀️
Aag123 Baharbal siz ne kadarlık oldunuz . Benim 34 den beri sancı çıkıyo ama bu kadar değildi anlamıyodum bile sancı olduğunu