gulumse0611 Araştırmayı diyorsunuz değil mi? Rüzgalıda ki kadın doğum değil yani.Eğer öyleyse aman Allah kimseyi oraya düşürmesin derim.Hastanenin batıklığı haberlere dahi konu oldu.Pratisyenler bakıyormuş hep,proflar daha önemli meselelerde devreye giriyormuş.Şu an bir akrabamız orada görev yapıyor doktor olarak ve bir an evvel tayinini istiyor o denli kötü bir hastane.