Uygulamaya göre 20 gün kaldı ve her gecen gün heyecanım artıyor çarşamba günü doktora gidicem yeniden ve bana gün verecek büyük ihtimalle sezeryan olacak çünkü bebegim cift kordonlu ve normal doğum da riskli olabilir dedi doktor umarım Bi an önce gelir cok heyecanlıym 🥰