Kızlar merhabalar 15. Haftaya girdik 2 kere ara ara kahverengi lekelenmem oldu pazartesi gittim doktor vajinal iltihaplanma Var bebek gayet iyi rahim ağzı kapalı dedi fitil verdi dün akşam kanamam oldu çok korktum acile gittim başka bir doktor düşük tehliken var dedi bunzamana kadar doktor öyle bir şey söylememişti ve kan gelmemişti sabah uyandım yine devam ediyor az önce baktım çamur gibi olmuş bilgisi olan içimi rahatlatabilir mi lütfen çok korkuyorum