6.7. Aydan sonra çok abartıldığı sürece sıkıntı yok diye biliyorum ben doktoruma sordum boyatabilirsin demişti 30. Haftada bir kere boyadım şuan 39. Haftaya giricem doğumdan önce bir kez daha boyatıcam önemli olan o kimyasalı solumamak odayı iyi havalandırmak ve saçınızı iyice yıkayıp arındırmak