Gamzee2106 34+4 deyiz iki gündür goguslerimde acayip kasinti ve agri var kasintiya dayanamiyrm neden oldugununu bileniniz varmi ne yapsam gecer ya da doktora gitmelimiyim yardimci olurmusunuz🙏
izmirlii-35 Gamzee2106 Benimde uçları acayip hassaslaştı sütyen de giymiyorum pamuklu atlet giyiyorum ama resmen çocuk emzirmişimde ucu yara olmuş gibi acıyor özellikle sağ göğsüm 35+1 im bu arada
imren91 Gamzee2106 Evet göğüs, kalça, bacak, karın . Yani genetik de oluyor . Bol nemlendirme önemli😕