Canım doktor seni riskli gebe olarak görmemiştir ekstra bir şey olmadığı sürece her hafta gelmene gerek görmemiştir. Benim doktorum da 32de 4 hafta sonra gel dedi. Nst ye gireyim mi hocam dedim ekstra bir durum olmadıkça gerek yok dedi. Çatı muayenesini ben sormadan o kendi söyledi 39da hala doğurmamış olursan geldiğinde bakarız dedi. Zaten sancı ya da su gelişi ile gittiğinizde açıklık bakmak için muayene ediyorlar orada belli oluyor çatı yapısı, uygun değilse sancı çektirmezler boş yere direk sezeryana alırlar. Ben de 32den sonra daha sık giderim sandım doktora ama evde hamileliğin tadını çıkar, bebek hareketleri normalse ağrı sancı yoksa hiç boşa gelme dedi. Ekstra bir şey olursa tabi ki git ama zaten sende bir risk görse daha sık gelmeni isterdi