Merveonayy gayet normal ben ilk 3 ay allahim ayakda uyuyordum bildiğin ya bide çalışıyordum ise zor gidiyordum valla kasada uyukluyordum artık o derecee eve geldigim gibi yatakda bayiliyordum. 3 aydan sonra hafifledi heh dedim anam bende bir halsizlik yorgunluk 6 ayi ettim oyle corona yuzunden dogum iznine erken ciktim sukurki yattigim yerdee dizi izlerken sızıp gidiyordum kolumu oynatasim gelmiyordu hic ev isini bile 10 dk yapip 2 saatt yatarak yapıyordum valla. Geceleri 2 3 de uyuyan ben 9 10 dedimmi gozler kayiyodu kızım dogdu simdide uykusuzzzz gecelerrrrr simdiki aklim olsa daha cok dahaa cokkk uyurdum😁keyfini cikarin valla.yatin bol.bollll uyuyunnn 10 dk uykuyu bile cok ariyor insan sonra