Sedos5066 Bugun tam 8. Hafta olduk sukur 🙏Adet olacakmisim gibi karın bel ağrısı oluyo sizde durumlar nasıl
Sedos5066 gizem06 çok agrimiyo hafif agriyo arada geciyo geri geçen olmuştu gittim skinti yok normal demiş ti yarın randevum var yine soyluyecem inşallah skinti yoktur
Huriyeolgn 8+5 teyım canım cok nadır kasıklarımda agrı olabılıyo kendımı yordugum zaman oldugunu farkettım ben bebegın buyuyup yerlesımınden de kaynaklanabılıyor. Benim bu hafta belırtılerım yoğun olarak halsızlık ve mıde bulantısı
Huriyeolgn Sedos5066 benim 6. Hafta ıle beraber basladı canım gunum gunumu tutmuyor dun cok ıyıydım bugun cok halsız ılk 3 ay hormonlar mahvedıcek gıbı duruyor ama sonu guzel bıraz sabır artık 🥰
Buse-93 Bazen banada oluyor cimcik yer gibi yada bıçak sağlanır gibi sadece kasığımda belimde hissetmiyorum 5+5 ve 6+5 te gittik doktor bir daha 4 hafta sonrs gel dedi aylık kontrole dönüyormus sanırım. Allaha emanetler artık🙏🏻