Selam kızlar. 6+4 da doktora gittim ve vajinal ultrasonla bebek görünmedi.. kesem sağlıklı büyümüş, yolk kesesi de görünüyor. Bir kalınlaşma var ama bu kesin bebektir diyemem dedi doktor. Boş gebelik bile olabilirmiş. Kaç gündür çok tedirginim. Vajinal ultrasonla 6+4 da görünmemesi normal mi? Ondan önce farklı bir doktora gitmiştim o da “tomurcuğu gördüm” demişti. Sanırım cihazı daha iyi, keseyi de kendi doktorumdan daha önce görmüştü. Ayrıca tomurcuk burda ne anlama geliyor ? Yani bebeği mi görmüş , yoksa genel anlamda kastediyor olabilir mi? simdiden tesekkürler ❤️