Bende aşılama ile hamile.kaldim eşimde . Hareketsizlik vardı bende de pko vardı duymuşsunuzdur 5 senelik evliyim ilk aşılamam tutmadı ikinci aşılamam .tuttu evde 15 gün test yaptım negatif cıktı bende. Sağlık ocağına gitmedim kan vermeye o arada grip . Boğaz ağrısı hastalandım ve doktora gidecem gün sabah evde test ve pozitif cıktı 22 gün ve geç döllenme olmuş bende kasik ağrısı oldu göğüslerim ağrımıştı şimdi prensesim 23 haftalık oldu 😍😄