Caglahassan Nesem bende bekliyim burada sanki birden şiştim ayaklarım şişiyor geçiyor vücut olarak goril gibi görüyorum kendimi vlla heryerim şiş sanki
Pembiskizim Nesem ödem canım o tabi yine de doktoruna danış ama genelde şişlikler ödemden oluyor bol bol su iç tuzu azalt turşu felan az yemeye çalış bol bol sıvı tüket
Ftm_bkdmr Canım tuzu azalt bol su iç yatarken de ayağının altına yastık koy yüksekte kalsın. Ben öyle baş ettim
Anneyim Evet şişlikler im cok fazla ve karnım cok aşşagıda ya sezeryan dogum benim 4 üncü resmen kasıklarım ın üzerinde cok zorlanıyorum bilgisi olan var mı