Esesim Kızlar 37. Haftamdayım ve 2-3 gündür af edersiniz ishalim. Hiç sancım yok ama doğum ile alakalı olabilir mi ?
ecembugra53 Esesim ishal Doğum belirtisi olarak bilinir canım hadi hayırlısı bebeğini saglıkla kucağına al inş 😊 Tek avaz da doğurasın inş
Beyhan6046 Bende dun basladi 38+ 1 oldum.karin agrisi dun sag ve sol kasigima sancida girdi bu yalanci sancilar vucudu hazirliyor sanırım
Beyhan6046 Bende dun basladi 38+ 1 oldum.karin agrisi dun sag ve sol kasigima sancida girdi bu yalanci sancilar vucudu hazirliyor sanırım
Akbas77- Esesim 3 gündür bende aynıyım İshal mide bualntısı herseyi denedim bi işe yaramadı ta ki dün muz ve soda ictim hemen kesti
Esesim Cevaplarınız için hepinize teşekkür ederim güzel hamişler 😊 Hepimizin hakkına hayırlısı olsun o zaman 🙏😍
melek_hasan_33 haftadayım benim de karnım ağrıyor geçen hafta ishaldim nerdeyse ishal sancısını bilemeyip doğum yaptrcakti doktor daha iyi bi hastaneye gittk oluyor demek ki son zaman önceden hiç böyle bişey yoktu
IpekDefne Esesim merhaba canım bende yarın 38 haftama giriyorum inşallah ve bende 1 haftadır rahat ishal ve karın kramplarI mevcut🤷🏻♀️ Perşembe jinekoda randevum vardı 1cm acıklıgın var demisti… Acaba doğum belirtileri mi bilemiyorum