tugbats yok canım doğumdan hemen sonra idrara çıktım hatta muayne olana kadar 2 defa idrarara çıktım doktorumda sordu karın ağrısı veya idrarar cikamama durumun var mı diye ama çok şükür hiç sıkıntı yaşamadan çıktım 1 gece hastanede kaldık ertesi gün akşam üzeri 5 gibi çıkış yaptik eve gelip duş aldım hatta afedersin ama büyük tuvaletinde rahatlikla çıktım en korktuğum şeydi çıkamam saniyodum. Doğum sancısı bildiğin adet sancisi gibi ama daha fazlası nasıl tarif etsem bilemedim. 🤭 Cumartesi sabah 5 6 gibi sancım vardı öğlen 3 e kadar sancimi evde çekip duşa girdim. Sonra eşimi aradım ve hastaneye gittim. Suyum veya nisanimda gelmemişti suyumu doğumda patlattılar. Doğumda beni tek zorlayan Nst bağlı kalıp uzanmak oldu yürüyüş veya hareket edince sancıları karşılamak daha kolay çünkü . Benim dogumum zor geçti kuzum ikinamadim bağırdım ben hep hata yaptım o konuda bebegim kakasını yaptı ben nefessiz kaldım oksijen taktılar ve bebeği ben değil onlar çıkarttılar cekipte. Size tek tavsiyem ıkınma egzersizlerine bakın ve ıkının bagirmayin o zaman doğum daha kolay olur. 😊 Zaten doğurduktan sonra tüm aci bitiyor dikis veya kesik atarken hissetmedim bile bebeğimi izledim 🥰