Benim ilk oğlum 22 Aralık’ta doğdu yeni doğan zibinlari aldım 3,4 tane 1 tanesini giyebildi diyebilirim küçük bişey almayın gerçekten giyemeden büyüyor özellikle ayaklı tulumlarin bebeklerin boylarından biraz uzun alın gergin olunca gelişim aşamasında olduğu için sıkıntı yaratir demişti hemşire. 1,2 takım yeni doğan alın geri kalan da 3,4 takım ise tulum veya tam takım ic dış olarak 3,6 ay alın 2,3 takımda 6,9 ay alsanız yeter zaten hem hediye de geliyor sonra kendinizde çıkıp beraber alırsınız şimdi ikinciye hamileyim tecrübeyim fazla bişey almadım giyemicegi için 🙂