Beyzanur20 benim ilk gebeliğim ve daha doğurmadım ama kuzenim yeni normal doğum yaptı ve onun da ağrısı olmuştu o da adet sancısı gibi dedi sanırım rahim kendini toparladığı yani tekrar sıkılaştığı eski haline döndüğü için ağrılar oluyormuş 😐 Ay bende de şu an feci nefes darlığı var 🤦🏻♀️ Doktoruna ulaşsan veya ne kullansan ağrın diner acaba? Herhangi bir şey denedin mi ? Bitki çayı falan ? Soğan kabuğu süte geçse zararlı olur mu ki bilemedim