Herkese öncelikle çok geçmiş olsun diliyorum.malesef migrenin hiçbir tedavisi yok ben yıllardır çekiyorum 😔 Benimde kronik migrenim var İlk hamileliğimde felaketti doğuma kadar haftanın net 5 günü acile giderim.baş ağrısı migren hamilelikte daha çok artıyor. Bu hamileliğimde de oluyor serum yemeden geçmiyor. serum beni biraz idare ediyor. Ama bol bol su için baş ağrısı için.