Normaldir canım benimde aynıydı . Hatta benim geç döllenme olmuş haftasına göre kesede gözükmesini bekliyorduk gözükmemişti ancak 7+2 de gördük kalbini dinledik o güne kadar hep boş gebeliktir diyordum yoksa göğüslerimde falan bi hassasiyet olurdu diyordum bulantı falan hiç belirtim yok diyordum . Önceki gebeliğimde 5 haftalıkken göğüslerm aşırı ağırlaşmıştı ağrıyordu sabahları soğuk soğuk terliyor ayakta duramıyordum . Belirtisizde geçirebilirsin ♥️ 24 haftalığız bi defa bile bulantım olmadı