Habibe02 Arkadaslar 16. Haftada cinsiyet belli olur mu ve 16. Hafatada herhangı bır yapılan test veya baska bısey var mı
Meriwa Habibe02 cinsiyet 12 den sonra bebeğiniz uygun pozisyondaysa kendini gösterir 2 li test yaptırmadınız sanırım o dönem 3 lü test zamanıdır
Hurmuz16 Habibe02 ayy benimki 16+2 de göstermişti kızım olucak ama üçlü tarama istiyorlar sanırım ama ben yaptırmadım ikili yaptırmıştım sonuçlarım iyi olunca doktor gerek yok demişti üçlüye ikili iyi çıkarsa doktorlar gerek duymuyor canım
Esin84 Habibe02 14. Haftada öğrendim ben bebeğin duruşu ile ilgili sanırım. 3’lü tarama yaptırmama gerek var mı diye ben de yarın sorucam doktoruma 16.haftadayız biz de
Hurmuz16 Habibe02 hayır canım doktorun sana söler büyük ihtimal yaptır yada yaptırma diye ben zorunlu deildim yaptırmadım valla bide özeller çok pahalı ya
ecembugra53 Habibe02 16. Bende net öğrendim cinsiyetini canımm😊 3lü tarama testi yapılıyor 16. Haftada
Habibe02 ecembugra53 ben 16. Haftada gdicem daha once 12+5 de gttim doktorum soylemedi 16 da gidicm smdi soyler bnce cinsiyeti