Sum-1 canim ben 34 haftamdan sonra hep yalancı sanci cektim ılk bebis oldugu icinde anlamam diye korkuyordum en ufak agriyi sanci saniyordum. Sancim geldi sanıp annemler cokkk geldi evime ama hep yalanci sanciymis. Agri girerdi ay galiba dogurucam derdim eşime. Bi gun 38 inci haftamda tuvalete gittim ic camasirim da islaklik var suyum dedim tuttum hastanenin yolunu😁😁 hicbisi cikmadi malum su felan degilmis eve döndüm geri en ufak seyi dogum şeyi saniyordum. Benim kiz biraz nazli cikti 42 inci haftasina kadar bekledi ben artık umidimi kestim ve gerçekten umidini kestigin an geliyormus bebek ya onu anladim😁😁 6 temmuz pazartesi sabah 7 de hastaneye kontrolüm vardi yine ben tabi yine umutsuz gidicem bisi cikmicak tıpış tıpış eve geri donucem diye uyandim hatta o kadar uykum vardı ki ah gitsem hemen gelsem de uyusam dedim ben ne bileyim ertesi gunun sabahı kızımi kollarima alacagimi😁❤🤲 karnima adet sancısını gibi agri girdi ben tâbi oyle alışmışım ki yalancı sancilara tıklamadım hiç hazirlandim ciktim eşimle yola. Metroda agri gelip gidiyordu ve belimden vuruyordu orda direk zaten acabaaaaaa dedim.. cunku yalanci sancimda kasiklarima giriyordu agri ve cok duzensizdi ama bu bambaska bisidi cok duzenli ve belden gelen bi agriydi. O an direk dakika tuttum 5 dk da bir gelip gidiyordu. Hastaneye gittigimde 3 dk da bir gelip gitmeye başladı belimden bi agri vuruyor kasiklarim ağrıyordu 2 cm acilmam varmiss eve öğlen 1 bucukda evime geldim islerimi hallettim derken aksam 10 oldu.. sancim bazen 5 bazen de 3 dk da bir geliyordu. Sanci geleceği zaman karnim boyle semsert oluyordu annem aha simdi gelecek sanci diyordu geliyodu da sancim. Anneme sen nerden anliyosun dediginde karnin sertlesiyo demişti 😁 gece 12 den sonra hastaneye gittim aciklik 5 cm olmuşdu. 1 saat oyle bekledim doktor açilmama bakarken sicak bisiler akti bacaklarima ve işedim zannettim ben işedimmi dedim megersem suyumu patlatmis doktorum sabah 6 da da kızımı dogurdum.. benimde korkum ya gercek sancilari anlamazsam olmustu ama gercek sanci oyle bisiki ben burdayimmm 🙋♀️🙋♀️ diyor anlamamak elde degil yani herturlu anliyorsun