elfelendor Bir zararı yok aslında bazen erken doğumlar tetanoz aşısından sonra olabiliyormuş anne adayları buna bağlıyorlarmış.Alakası yok aslında ama bir kez gördüm ebeyi bana daha önce düşüğü olanlarda doktordan onay almadan kesinlikle yapmıyoruz dedi doktorum onay verdi aslında ama ebenin öyle demesi bir kafamı karıştırdı ben de prematüre olarak gelmişim dünyaya o yüzden istemiyorum bir yanım da yaptır diyor 28.haftayı bekliyorum çok içime sinmezse o zaman yaptırırım o zaman erken doğum olsa bile sıkıntı olmaz diye