Merhaba kızlar 7 aylık ölü doğum yaptım 2 ay önce sezeryan oldum lekelenme dışında yoğun bir kanamam olmadı hiç adet görmedim sadece geçen hafta yine çok az bir günlük bile sayılmaz bir lekelenme oldu ve karın ağrım var normal mi acaba bu ara baş dönmem ve mide bulantım var canım sürekli yemek yemek istiyor eşimde sürekli tekrar olabilir mi diye diye biraz beni de şüpheye koydu.