Pamukkiz Kızlar sizin bebekleriniz de keyfine düşkün mü 30. Haftadayız sabah zor uyandırıyorum gece de karnımda kımıl kımıl ☺️
Smyy06 Pamukkiz benimkide öyle babasına çekmiş öğlene doğru uyanıyor anca babası gibi gece 3 lere kadar uyanık tekmeler yumruklar havada ucuyor gece yarısı. Yavrum anana ceksene ben sabah erken uyanır gece erken yatarım ama öğlene kadsr bekliyom ki babası ve kızı uyansın 😂
Tatlisannedilekk Pamukkiz 30haftalığım bende hadi oğlum azcık uyuyalım diye uğraşıyorum🙈 benimki de hep uyanık hiç uyumuyo nerdeyse🧿
Aygul01 Pamukkiz hmm anlaidm😅yanı o an uyuyorsa uyanır herhalde hissedersin gun icinde. Ki o haftalarda okuduğum araştırdığım kadarıyla toplam gunde 3 saat uyanık oluyorlar.
Tatlisannedilekk @Pamukkiz#992887930haftalığım bende hadi oğlum azcık uyuyalım diye uğraşıyorum🙈 benimki de hep uyanık hiç uyumuyo nerdeyse🧿
Umutveannesi Ben 39 haftanın içindeyim gece yatarken çok hareketli bağzı sabahları zor uyandırıyorum o hareket etmeyincede içim hiç rahat etmiyo edincede oh be çekiyorum şükür hareket etti tabi sonrada rahatsız edip uyandırdım diye vijdan azağbı😁😂
Saadetctk Pamukkiz ahh sen bide dogduktan sonra gor uyanmasin diye parmak uclarinla cikicaksin odadan😁😁 gece 3 den beri ayaktayim😴😁bu zamanlarin tadini cikarin bolca uyuyup dinlenin valla
Umutveannesi Pamukkiz kesinlikle çok zormuş ama çok şükür rabbim sağlıkla kucağımızada almayı nasip etsin inşallah hepimizin😊
Dilos1645 Pamukkiz bende illa uyandırıp hareketini hissetmek istiyorum içim rahat güne başlıyorum sanki gece bişey olmuş korkusu oluyo🥺sabahları kan yapsın diye pekmez içiyorum tatlı bi nebze hemen yan yatıp dürtekliyorum eşim bi rahat bırak cocugu diyo her sabah ama ben inatla kıpırdaması için uğrasıyorum😁
ecembugra53 Pamukkiz benim ki de sabahları saolsun tekneyle uyandırıyor 😂😂 uyanmasa da babası sağolsun öpüp dürdugu için uyanıyor diyom bırak uyusun da ne uyandıyorsun 😂😂 yaramazı