balyanakoglum Kızlar malesef çarşamba günü covid pozitif olan biri ile görüştüm ablam kendisi öpme dediğim halde öptü. Bugün pozitif olduğunu öğrendim 😔 belirtim yok hastaneye gitsem anlatsam test yaparlar mı 😭
Damalakko balyanakoglum hamilesiniz bence gidip hastane ile görüşün herkeste aynı belirtiler olmuyor hatta belirtisiz olduğu halde temastan dolayı pozitif çıkanlar var inşallah seizinki negatif çıkar kötü birşey olmaz inşallah size de bebeğinize de
Behll_drl balyanakoglum sağlık Bakanlığı kovid danışma hattı var canım ulaşabilirsen ara onlarla görüş durumunu anlat gelin derlerse git hastaneler vaka dolu bi de oralarda uğraşma. Ben de artık belirti olmadan test yapmıyorlar diye biliyorum. Bi yakınım pozitif ve aynı evde beraber yaşadığı kızına bile test yapmadılar. Yine eşimin bi arkadaşının babası pozitif evdeki diğer kimseye belirti yok diye test yapılmamış.
Arinna balyanakoglum Belirti yoksa test yapmıyorlar canım Malesef bizde pozitif iki ayrı aileyle görüştük. Yapmadılar bekliyoruz
maggie balyanakoglum test yapmazlar sana ve zaten hastaneler virüs yuvası pozitif değilsen bile pozitif olursun bence gitme evden çıkma 14 gün kendini izole et kimseyle de görüşme bir bak bakalım belirtin olacak mıama çarşamba günü görüştüysen bugün falan belirti olması gerekirdi. Tabi bazıları belirtisiz atlatıyor ama sen yine de dikkat et çıkma bir yere. Ablan iyi mi şu an ne durumda?
Bebislerimiz Belirti yoksa test yapmıyorlar diye biliyorum ama her ihtimale karsi kendinizi dinleyin evden çıkmayın umarim geçmemiştir
Feyzaness Canım bence hastaneye git ve kendini izah et , iki hafta önce bende pozitif biriyle aynı ortamda bulunduğum için , gittim , doktora güzelce anlattım ve sağ olsun test yaptı hemen , hamilesin daha ne kadar riskli olabiliriz ki 🥺içini ferah tut
balporsugum balyanakoglum testin doğruluk payı %40 zaten. Kendine dikkat et limon ye sarımsak ye geçer inşallah
Tortilla balyanakoglum kotu dusunme belkı bulasmamıstır. Belırtı yoksa yapmazlar. Zaten hafıf atlatanlara bırsey yapmıyorlar. Bebegede zarar yok endıselenme
Kuzeymasal balyanakoglum tat ve duyu kaybı var deseniz asla geri çevirmezler. Nefes alamıyorum deyip gerekirse abartın
balyanakoglum Kuzeymasal solunum testi yapıyorlar ona göre alıyorlar. Solunum da normal çıkınca yapmadılar