Zehra2604 5 günlük bebeğim sarılık oldu, 17 ydi değeri, gece hastanede kaldık, 12 ye düştü, normalde kaç olması lazım?
Kuzeymasal Zehra2604 sıfırlanması lazım canım yavaş yavaş. 12den aşağıya düşüş başlarsa sorun yok☺️ Kızımda yatmıştı 17 ile çıkarken 8 e düşmüştük
Zehra2604 Kuzeymasal dünden beri hastanedeyiz, 12 fazla değil mi, daha da düşmesi gerekmezmiydi 😔 doktor da yokmuş pazar olunca, salı günü kontrole gelsinler diye hemşireyi aramış, kaç güne geçti sizin? Neler yaptınız
Mom9272 Zehra2604 16dan yukarısı için küvez de kalınıyor bizimde 14tü 10na düştü doktor sık sık besliceksin evde atlatır demişti
Kuzeymasal Zehra2604 hayır canım üzülme sen. 12 den aşağıya düşmeye başlar. Ben 1 saatte bir besliyordum. Emiyorsa sürekli emzir canım. Emmiyorsa yada sütün azsa mamayı daya. Hiç telaş yapma. Sarılık olmayan bebekler çok az
Saadetctk Zehra2604 sarilik olmasin diye dogduktan sonra hastanede uyandırıp heppp emzirdim 2 saatte bir emzir diyolar ben hep emzirdim turkiyede nasil bilmiyorum ama burda bebegin kilosu düşünce taburcu etmiyolar o yuzden bol bol emzirdim bende.. hatta bazi geceleri oyle deliksiz uyuyorduki kizim ne yapsam uyanmiyordu en son üstünü cikariyordum uyansin diye bolca emziriyordum sukur bisi cikmadi. Bol bol emzir canim 2 saati bekleme bence hep emdirmeye çalış