5 nisanda doktor randevum vardı nst bağlandım biraz sancım vardı sonra doktor çatı muayenesi yaptı açılmam sadece 1 cm di heran hazırlıklı ol dedi ama bende hiç doğuracak tip yoktu bir daha ki muayene 9 nisandaydı 8 nisanda hafif hafif sancılar vardı gece özellikle belimden bacaklarıma vuran 9 nisanda yine nst ye bağlandım bu sefer hiç sancı çıkmadı tekrar çatı muayenesi oldum bu sefer 2 cm açılmam olmuş hafif kanla karışık akıntım olmuştu doktor nişanın gelmiş dedi eğer 2 gün içinde doğum olmazsa 11 de mecburi yatış olacaktı doktor istersen şimdide yatışını yaparız doğumu hızlandırırız dedi ama ben hiç suni sancı almak istemiyordum onun için eve gitmeyi tercih ettim ama eve değil alışverişe gittik baya gezdim artık ayaklarımda güç kalmadığını hissettim eve geldiğimizde sancılar başladı gece sıklaştı saat 11 civarında artık 7 dk da bir sancı giriyordu doktoru aradım hastaneye kontrole gitmemi söyledi tabi benim ev baya uzaktı hastaneye ondan heyecan yapıp koştuk hastaneye nöbetçi doktor kontrol etti hala 2 cm di açılma eve geri döndük sabaha kadar uyuyamadım her 7 dk da uyandım sabah duşa girdim birşeyler yiyeyim dedim ama canım istemedi saat 1e doğru sancıların şiddeti artmaya başladı sonra hastaneye gitmeye karar verdik hastaneye gidene kadar arabada sancılar çok şiddetli geliyordu Ablam sürekli belime ve ayaklarıma masaj yapıyordu artık 5 dk düştü sancı araları hastaneye geldik doktor kontrol etti ve 5 cm açılmam vardı yatışım yapıldı sancılar dayanılmaz ama geçince nefes alabiliyorsunuz sonra ebe kontrole geldi 7 cm olmuştu ben artık dayanamıyordum sonra epidural istedim ablamlar dayanabileceğimi söyledi ama ben dinlemedim ve epidural yaptırdım ilk 10 dk biraz hafifledi sancılar sonra banamısın demedi ilaç yapmalarını istedim ebe geldi kontrole 9 cm olmuş doğuma gidiyoruz ne ilacı dedi ve ameliyathaneye girdik biz baya kalabalık girdik doktor ve ebeler sayesinde 3 ıkınmada Bebişim doğdu 16:35 te merhaba dedi bize onu koklamak ona dokunabilmek o kadar güzel ki tarifi imkansız çok küçük kesiğim varmış kesilirken hiç hissetmedim dikiş yapılırken hissettim ama inanın bebişinizi görünce herşey unutuluyor odaya geçtiğimde kimse yoktu sabırsızlıkla bebişimi getirmelerini bekledim normal doğum olduğu için benimde yemeğim hemen geldi ağrılarım vardı biraz ama dayanılmayacak gibi değildi ertesi gün taburcu olduk bu arada hastaneye yatışım yapılınca Meryemana otunu suya koymuştuk Rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin sağlıklı sihatli bebeklerini kucaklarına almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻👼🏻💕🤱🏼 Daha çok yazmak isterdim ama çok uzun oldu zaten hakkınızı helal edin ☺☺