2 hafta önce doğuramıyorum yazdım, güya doğuruluyormuş yazınca diye ama yookk olmadı. Hiç ses seda da yoktu sancım zaten yok. Bu sabah sonunda hafif pembemsi çok hafif kanlı akıntım oldu 3 kere tuvalette. Şimdi artık beklemedeyim, bakalım normal doğum var mı kaderimizde sancı başlayacak mı, dualarınızı bekliyorum 🙏