berfunya kuzum ben de grip gibiydim boğazım çok kötü acıyor batıyordu sürekli öksürüyordum sanki iman tahtamın altı doluymuş gibi öksürdükçe bişey çıkacak gibiydi hastaneye gittim malum bişey yapmadılar kendi tedavi yöntemimi söyleyim sana
📌her gün ev yapımı sirkeyle ya gargara yaptım yada sulandırıp içtim sirke yoksa adaçayı içmemiz yasak olduğu için onunla gargara yaptım
📌sütü ısıtıp tam kaynatmadan içine kök zencefilden doğradım birazda bal atıp içtim
📌 kaynamış suya nane yağı okaliptüs yağı yada viks gibi mentollü kremden atıp buharında durdum havluyla başımı kapatıp sadece burnumdan nefes alıp verdim
📌 sabahları ılık limonlu su içtim
📌gün içinde de ılık suya biraz limon biraz karanfil bir parça da kök zencefil atıp içtim.
hamdolsun toparladım inşallah sana da şifa olur 🐣