Merhaba arkadaşlar uyumayan varsa ve bilen varsa yardımcı olabılır mi 34+5 deyiz çok kotu mide yanmasıyla uyandım oysa yatarken soğuk süt içip öyle yatmştm bı sorun yoktu baktm elektrikler gitmiş çok karanlık uyuyayım dedım bebeğim karnımda hareket edıodu sol göğüs altıma doğru ayağıyla ittirmeye başladı çok canım yandı sıcradım birden sonra hıçkırma gibi 2 3 dkka boyunca kassıklarımda kalp atar gibi attı başı aşşa tarafta olduğunu soylemişti doktor acaba kanalamı yerlesmeye çalışıyor.