Sinemarslannnn canim ben ictim hemde oyle bi ictim ki gunde 1 paket iciyordum kendimi durduramadim o kadar vicdan azabi cekiyordum ki agliyordum, ya bebegime bisi olursa diye evde kotu kotu düşünüyordum eşim ise gidince evde yanlız kalinca hep aklima kötü seyler geliyordu ya bisi olursa diye hergun dua ediyordum bisi olmasin diye.. birakmak cokk istedim ama ben bi yandan asiri cok sitresli bi hamilelik gecirmistim esimin ailesiyle cok buyuk sorunlar yaşamıştım babam beni geri almıştı evimdeki herşeyimi toplamıştık ayrilicaktik. Esimin ailesiyle birbirine girmiştim ve o donem cok sitresliydi birakamadim.. tabi esimle barıştık sorun esimle degil ailesiyleydi cunku ama ben yinede cok sinirliydim aklima hep olaylar geliyordu esimle 1 ay evde arkadasim varmis gibi yasadim bildiğin yine cok sitresli gecmisti bi türlü birakamadim yani. 6 aylik olunca son 3 ay icmeyeyim bari dedim paketi aldim attim icmedim canim cektiginde dolaba gidip kizimin eşyalarına baktım hep gel.gorki 2 3 hafta anca dayandim bir fırt alayim dedim hopp devami geldi basladim bir paket almaya. Gunde 2 3 tane içeyim derken 1 paket devirir olmuşum ama piskolojim bozulmuştu cidden o donemde artik hep düşünmekten aklima hep kotu seyler gelip agliyordum.bisi olursa diye.. belki madem azap cekiyodun niye birakmadin seninki azap değil diyen olabilir ama inan cok zordu benim için. Artik aklima evde yanliz durdukça kotu şeyler gelmesin diye topladim bavulumu yallahh anneme gittim insan icinde durayim da bari kotu seyler düşünmeye zamanım olmasin diye.. 42 inci haftamda dogum yaptim sukurki kizim saglikli dogdu ama nasil korktum bilsen yuregim hep ağzımdaydi cikana kadar da agzimdaydi ciktikdan sonrada.. direk ustume koyduklarında ben sana bunu nasilll yaptım dedim.bisiyi varmidir acaba diye düşündüm bu sefer ama şükür yoktu ama oyle bi pisikoloji ki emerken nefes alsa ayyy niye boyle nefes aliyor acaba ictigim sigara yuzunden mi der oldum yaa.ihh dese neden ih diyor der oldum. Emzirirken burnuna sut kaçtığı icin fıkır fıkır etti burnu bilmiyordum tabi ben neden boyle fikirdiyo diye yuregim agzima gelmişti.. simdiki aklim olsa bu korkularla yasayacagima 9 10 ay sıkardım dişimi agzima surmezdim cok pişmanım cokkkk