Nesliimm Kızlar merhaba, bir haftadır sürekli vücut kaşıntım var. 2 kere hastaneye gittim, gebelikte normal dediler. Tahlil test yapmadılar. Döküntü veya kabarma olmuyor ama rahatsız edici derecede kaşıntı oluyor. Bunu yaşayan var mı?
irva Nesliimm Karaciğer enzimlerine baktır.Normalse sıkıntı yok hormonlardandır.Benim de öyle oldu enzimlerim normal çıktı.Doktorum kükürtlü sabunla duş al dedi 2 günde kesildi.Aşırı kaşıntı olmuştu yara ediyordum kaşıntıdan.Stres ve hormonlar yüzünden olmuştu.🙂
Ates2020 Nesliimm karaciğer enzimlerin yükselmiş kardeşim iki gebeliğimde de il kullandı yoksa mahvolursun bebeğe de zarar verir
nil_sugra Nesliimm 31.haftadayım dün gece uyuyamadım kaşıntıdan. Delirecek tim artık. Kaç kere kalktım duş aldım rahatlatıcı yağ sürdüm hatırlamıyorum. Benim basen ve üst bacaklarım çok kaşınıyor. Çamaşırın değdiği yerler özellikle. Bir de yetmezmiş gibi sivrisinekle uğraştım. Şu an zombi gibiyim. Çok gerginim 😬😬😬 yarın kan değerlerime baktırracağım. Sende bir tahlil yaptır canım
Tortilla Nesliimm karacıger enzımlerıne baktır nasıl normal derler döküntü yoksa hele. Bırsey cıkmazsa hamılelık alerjısı oluyor. Karacıgerdense cok tehlıkelı bebege zararı var. Bende 33 den berı kasınıyorm bende bırsey cıkmadı. 38 ım bıraz azaldk kasımtm
Merveatay irva kükürtlü sabun iyi mi geldi demek canım hrmen ben de deneyeyim el ve ayaklarimda kaşıntı var benim de
Merveatay Ates2020 ben doktora gittim enzimlerim düşük bile çıktı. Sekerime falan da baktık o da düşük. Kaşıntının sebebini bilemedik
Semayunus12 Kesinlikle doktora gt enzimlerle alakali Allah korusun cok ciddi bisey bu durum hafife alma sen test iste
Nesliimm Çok teşekkür ederim kızlar, yarın test yaptırmak için gideceğim. Anlamadığım nokta defalarca test istememe rağmen yapmadılar nasıl bir iş anlam veremiyorum. Kaşıntı bu, vücutta bir şey normal değil ki kaşınıyor yani
betul2009_ Nesliimm ben de kan değerlerme baktırdım temiz cikti. Fakat kasintim devam ediyor bepontol kaşıntı kremi rahatlatıyor ama ben bir de cildiyeye gözükecegim ki ben daha 22 haftaligim şimdiden göğüslerim çok kaşınıyor