Caglasimsekk Haftadayım 5.haftadan beri aşırı halsizlik mide agrısı ve bulantısı çekiyorum zofran içiyorum ama sanki artık oda fayda etmiyor 😢birde aşırı tükürük salgım arttı poşetsiz asla gezemiyorum sizlerde de böyle belirtiler var mı ? Ve ne zaman azalır 🤲🏻
elfelendor Caglasimsekk cardi yuruyus cok iyi gelmisti. Midem calkalanan gazoz gibiydi, kopuk tukuruyordum.4 ay bitti belirtiler bitti
Hlyagnrr Vardı canım benimde o haftalarda ama 15. Hafta gibi hatırlıyorum birden kesildi hiç kesilmeyecek gibi gelirdi Oysa seni anlıyorum. Naneli şeker önerebilirim,elma da tüket Rabbim yardımcın olsun geçecek merak etme
Caglasimsekk Hlyagnrr İnşallah canım o kadar yoruldumki ağlıyorum artık bitmiyor hergün aynı uyuyamıyorum huzursuzluktan hep bir kötü his sabah mide bulantısıyla uyanma inşallah geçer bi an önce🤲🏻😔
zynb_ozkn Caglasimsekk ah hiç sorma canm aynı bende öyle yoruluyorm artık halsiz düşüyorum kusmaktan kaburgalarım ağrıyor
theAna Üç dört tane çöp poşeti paketi bitirdim ben de. :( şuan 24 haftalık hala ara ara devam ediyor. En kısa zamanda geçer umarım midenizi boş bırakmamanız gerekiyor. Balık krakeri tok tutuyor deneyin isterseniz
Milena92 Haftadayım en çok bunaltan şey miğdem oluyor diyebilirim ilk 5 ay bulantı ağrı sonrası miğde ekşime si yanması ağrısı geçmek bilmiyor şu saat oldu 1 saat belki uyumuşumdur kafayı yemek üzereyim resmen 😔 Allah biran önce kurtarsın diye dua ediyorum inşallah sizin bu kadar kötü olmaz gaviscon şurup verdi doktor oda bir nebze hafifletiyo sadece
Caglasimsekk Milena92 Rabbim sizede şifa versin çok zormuş inşallah bir an önce sağlıklı huzurlu günler görürürz🤲🏻🎈