Sdknurr Selam tatlımlar hamileliğimden beri genital bölge kararması çok fazla oldu. Sizlerde oldumu bilmiyorum ama bende aşırı oldu ve ne kullanabilirim kararması geçiriçek veya doğal yollardan bilgisiniz varmı 😘
emine86 Sdknurr ilk hamileliligimde benim de genital bölgemde kararma olmuştu canım doğumdan sonra bir kaç ay sonra kendiliğinden geçti sanırım geçip gecmemesi kişiden kişiye değişebiliyor
Merii33 Sdknurr canım benimde genital bölgemde ve koltuk altımda kararma oldu doğum yapan arkadaşlarım doğumdan sonra geçtiğini söyledi hamilelikte biliyorsun ki bazı hormonlar tavan yapıyor onunla alakalı bir durummuş
Butterfly1720 Sdknurr ilk hamileliğimde olmamıştı 37+5 teyim bugün epilasyon yaparken farkettim umarim doğumdan sonra geçer 😥
Sdknurr Durukusunannesi ben interneten araştırdım genital bölge beyazlatıcı veya lazer yaptıröazsan kalıcı diordu 😢
Sdknurr emine86 ay umarım öyle olur kendimi kötü hissetmeye başladım ve ben sürekli ağda da yapıyorum jiletlete almam yine karadı
A_ys6604 Sdknurr ayy evet daha yeni fark ettim bu hafta aşırı esmerrrrr bacak aram 😖😖😖 inşallah geçer zaten hep birazcık karaydi ama çok değil şimdi bildiğin koyulaşti 19. Haftadayim.