1m2u3r Selam kızlar ben 23+2 haftalık oldum ama 12 haftalık ken öğrendim ki Sağ böbreğim Büyüyor bu arada 4. Gebeliğim diğerlerinde de oluyırdu ama bunda çok çabuk başladı büyüme aranızda böyle bir problem mi olan var mı varsa yazarmısınız lütfen
Cas 1m2u3r Dr bana da böbreğin genişlemiş ağrın yok mu nasıl dayaniyorsun dedi ama bilmiyorum ne olacak
1m2u3r Cas geçmiş olsun canım benim çok ağrım var hiç sağ tarafıma yatamıyorum sen kaç haftalıksın ilaç falan verdi mi
Cas 36 haftalık yok ilaç vermedi ama böyle devam ederse bişey takarlar dedi adını hatırlamıyorum . Size de geçmiş olsun
1m2u3r Cas teşekkür ederim stent takılır diyorlar ama inşallah size gerek kalmaz az kalmış doğuma ne zaman öğrendiniz Cas
Havagul Benim de 22. Haftamda sol böbregim aşırı agrı yapıyordu genişlemiş o yüzdenmiş şuan 27 yim 1 hafta önce gittim bu seferde sağ genişlemiş ama sol iyi dedi şükür o agrılarım yok
1m2u3r Havagul sizede geçmiş olsun nasıl geçti benim doktor um dedi daha çok büyüyecek ilaç mı kullandınız ilacı da yok Muş gerçi tek çare stend diyorlar