İyi geceler hanımlar ben 3 yıldır bebek hasreti çeken biriyim her ay ağlamalarım her umutlu olup daha sonra umutsuzluğa kapılıyordum. Yarın inşallah ilk çatlatma iğnesi vurulacam çok heyecanlı çok mutlu çok umutlu çok tedirgin çok korkuyorum bütün duyguları bir arada yaşıyorum lütfen bana dua eder misiniz tutsun bende hamile kalayım. Yumurtam 38 milim olmuş . İnşallah yarın sabah 10:00 da vurulacam sizden ricam benim için Ayetel Kürsi okurmusunuz yada dua eder misiniz . Rabbim isteyen dileyen herkese nasip etsin hiç bir kadının kucağını boş bırakmasın.. Bana verebileceğiz tavsiyeler var mı nelere dikkat etmem gerek nasıl beslenmem gerek şimdiden teşekkür ederim herkese