Bahriye06 merhaba, 24+5 haftalık hamileyim ve bu zamana kadar hiç şişmeden gelmiştim ama son bi haftadır birden şişmeye başladım. Kiraz yiyordum sürekli, hamilelikte ödem oluşmasını engelliyor diye onu bıraktım ve hemen şişmeye başladım. Hamileliğimin başından beri günde 3 4 defa tansiyonumu düzenli ölçerim, mesela benim tansiyonum 11-6 dır hep 12 veya 13 olduğunda baş ağrısından ölürüm. Ama şükür şuana kadar öyle bir sıkıntı yaşamadım, tuz tüketimini azalttım zaten az kullanıyordum ama neredeyse hiç kullanmıyorum ama yine de oluyor. Progestan ve vitamin kullanıyorum doktorum buna bağladı cuma günü kontrole gittiğimde, magnezyum içmemi önerdi. Her gün bir soda ve magnezyum içmeye başladım ve biraz yürüyüş yapıyorum azaldı gibi 😊 eğer tansiyonunuz normal seyrediyorsa bunlara dikkat edebilirsiniz