Nesityyy ah canım benim 2,5 senelik evliyim seni en iyi ben anlarım. Nelerle mücadele ettik bilemezsin.. ilk bir sene sebepsiz gibi duruyor bişey yapamayız dediler. Bir sene dolunca muayeneler başladı bizde ilk etapta bende hiç sorun olmadığını söylediler eşimde ise 3.seviye varikosel çıktı yıkıldık tabi. Sperm testi oldukça düşüktü neler denedik uğraştık bitkisel kürler vs. çok şükür sperm sayısı yükseldi ama bişeyler yine ters gidiyordu yine olmuyordu. Tekrar doktora gittik bu kez bana pcos teşhisi konuldu. Yumurtalarım gelişmiyordu aylarca ilaç iğne tedavisi gördüm bu süreçte kullandığım ilaçlar aşırı kilo aldırdı hala gebelik olmadı. Bu kez doktor bana zayıflamazsan olmaz dedi zayıflamaya başladım ama sadece 3 kilo verdim ve çok şükür o ay nasip oldu. Tabi biz aşırı mutluyduk. Ama maalesef uzun sürmedi öğrendikten 25 gün sonra düştü yıkıldım ama pes etmedim. Aylar sonra yine nasip oldu ama bu da muallakta şuan ne haftama uygun nede gelişim gösteriyor. 2 hafta bekleme süresi tanıdı doktor. Eğer yeterince gelişim olmazsa muhtemelen sonlandırılacak. Dua etmekten başka çaremiz yok…. o yüzden umudunu sakın kaybetme.