ayseesefaa Merhaba kızlar doula ile doğuma hazırlanan var mı ya da doula ile doğum yapmış olanlar varsa tecrübelerini paylaşabilir mi
cutemom95 ayseesefaa Sezaryen olacağım o yüzden ihtiyacım olacak birşey değil ama bence çok havalı ☺☺
ayseesefaa cutemom95 Havalı olmasından ziyade sana özel bi ortam ve senin sıkıntılarının farkında olup onu hafifletmeye çalışan biriyle doğum yapmak güzel olurdu heralde diye düşünüyorum 😅
cutemom95 ayseesefaa tabiki çok iyi olur :) ücretlerini hiç bilmiyorum ama pahalıysa ben tercih etmezdim sanırım. En fazla 500-600 liraya kadar gözden çıkarırdım diye düşünüyorum.