Kizlar gecen gün hamburger yedim içinde yesillik vardı ama ben unuttum. Normalde yesillik koymayn diyorm ama demeyi unuttm yedim de aradan bi saat gecti benim jeton düştü. Korktum yemeyin diyo doktorlar vicdan azabi çekiyorm bu yuzden. Guvendiginiz yer mevzusuysa tatildeydm haliyle hic bilmedigim yerlerdi temiz gibiydi yani bizim hamburgerleri yapmadan once izgarayi temizliyolardi ama bilemedm. Ztn ben disarida hicbir yere guvenmiyorm temizlik acisindan 😢😅