Momocak Buraya post açıp DOĞURAMIYORUM yazan doğuruyormuş bide bunu deneyelim dedik 😁 nedir durumlar doğuramayan Temmuz anneleriii
Mavisim0815 Momocak 40+0 bizimde sabah 9 da yatis yapılacak suni sancıyla doğum başlatılacak dualarınızı bekliyorum temmuz bebekleri çok nazlı 🤗
Momocak Bernasmr evet bizimkininde öyle sanırım her görenin sen hala doğurmadın mi demesinden fenalık geçireceğİz 😂😂
Bernasmr Momocak yaaa hiç sorma canım yıllardır hamileymişim gibi hissediyorum artık 😂😂 geceleri ufak ufak sancılar oluyor başladı ama dur bakalım 🤦🏼♀️
Momstobe 39+4 ama benim oğlum da yerinden ve halinden gayet memnun ne sancı ne nişan ne su hiç biri yok 😃 bu gidişle temmuz değil Ağustos annesi olcaz 😂
Momocak Bernasmr benimde başladı sanki ya ama ne nişan var ortada ne su Nede düzenli bir kasılma bekle Allah bekle 😂😂
doremifasol Elfida534 aynı gün yatışımız olucak 🙈bu Temmuz bebekleri ya nazlı ya da rahatına çok düşkün 😅
Elfida534 doremifasol sizinde sezaryen mi olacak, sağlıkla gelsinler inşallah. Haberleşiriz artık gün sonunda
doremifasol Elfida534 sancım ve açılmam olmazsa suni sancı verecekler hala normal olarak doğuramazsam sezaryene alacak doktor 🤦🏻♀️Allah hepimizin yardımcısı olsun ama bu Temmuz çocukları gelmiyor sanırım herkeste aynı sıkıntı umudum kalmadı resmen 😅🤭