Yigitcan Sezeryan dogum kaçıncı haftada olması uygun suan 38+6 haftaym çarşamba günü gtcm 39+6 haftalik oluyorm geç kalmış olurmuyuz tedirgin oluyorum
Esrelf Yigitcan canım korkma. Normal doğum başlamadığı sürece 39+6 dada olsa alır. Doktordan doktora değişebiliyor sezeryana aldıkları hafta.
Yigitcan Benim sezeryan olacağım son an da belli oldu doktormda çarşamba sabahı aç karnına gel dedi 39+6 olck ogunde günü geçer diye korkuyorum bnde
CerenSelvi Benim kuzenim 40. Haftayı geçmişti sezeryan oldu endişe etmeyin belli bir zamanı olmaz bunun. Bugün bana da doktorum sezeryan olcan galiba bebek ters dedi. Sordum, 39-40 gibi alırız dedi 😇
Sedayasarkilic CerenSelvi kaçıncı haftafasiniz bugün bende bebeğinin ters olduğunu öğrendim henüz 30. Haftadayim ama 😕
CerenSelvi Sedayasarkilic 30 erken dönebilir, benim 33 bitti iki hafta daha bekleriz kesin karar için ama büyük ihtimal dönmez dedi
Yigitcan Anladm tesekkr edrrm içim rahatladı biraz olsun peki çarşamba günü hastaneye gtcm o zamana kadar ağrım gelse yinede olurmuyum sezeryan