Zeyneptoprak Beyzanur20 belirti olmadan beklemekmi ağır yoksa bi sürü belirti olupta beklemekmi bilemiyorum 😂
Betuldefnesahin Beyzanur20 40+6 dayim hicbir belirtim yok pazartesi kontrolum var buyuk ihtimalle yatis suni sanci 🙄
Merve_seda Bizim son 17 ☺️ Daha çantamızı da doldurmadık ve belirtiler var kanala mı giriyor anlamadım ama baya baskı yapıyor
Beyzanur20 Merve_seda çantanı hazır tut canım hiç belli olmaz erken de gelebilir belki seninkinin 2020 den korkusu yoktur 🤣
Beyzanur20 ecembugra53 hiç acele etme ablası 😉😊daha varmış şaka bir yana Allah yardımcın olsun sıcakta ama en azından lohusaliginda serin serin yatarsın
Beyzanur20 Butterfly1720 sezeryan mi canım onun yine saati belli rabbim sagsaglim kurtarsın acısız sızısiz
Butterfly1720 NzhtB biraz geç oldu ama ancak elim telefona gidebildi 37+5 te doğdu hem su fazla hem iri bebek olduğu için biraz erken alındı oğlumda 37+0 da sezeryanla dünyaya gelmişti aynı sebeplerden ötürü
Beyzanur20 ecembugra53 biz şimdi dogurunca nasıl yatarız emzirirken terler akar gider kış bundan iyi valla