Bende anne oldum👼🏻Şuan size hastaneden yazıyorum kızım yanı başımda uyuyor çok güzel bir duyguymuş ona kavuşmak 🥰hikayemize gelcek olursak dün kontrolüm vardı ve kontrolde doktorum suyumun azaldığını plesenta da kanlanma olduğunu Ve kanlanma giderek arttığını söyledi 15 dakka içinde beni acil sezeryana aldılar bide hazırlıksız gitmiştim kontrol diye bebeğimin ve benim hiç bir eşyamız yoktu yanımızda nasılsa daha doğurmam diye düşünüyordum çünkü ultrason da 7 Ağustos görünüyordu Ve normal gözüküyordu taa ki dün kü kontrole kadar 🙄38+0 da spinal sezeryan oldum 24 Temmuz 17.48 Minik prensesimle kavuştuk😍🌸 2.500 gr 48 cm doğdu kızım 👶🏼herkese rabbim kolay doğumlar nasip etsin rabbim herkese şafi ismiyle şifa versin ♥️🌸Artık mezunuz 😍🌸