Arkadaşlar bişey sorabilir miyim? 27haziranda 19haftalikken serklaj oldum hep yatıyorum ağrım yok sancım yok. Sola doğru yatıyorum ama 2gundur bebek coookkkk hareketli ve bu beni korkutuyor 🤔 1,5sene önce 25 haftalık doğum yaptım o zaamn da son dakikaya kadar doğru düzgün sancım olmamıştı kesen patlamış anlamamıştım. Yine aynı şey olmasından korkuyorum doktora gitmeli miyim? Gereksiz de dakka başı gitmek yürümek istemiyorum çünkü kalkmam kesinlikle yasak WC için bile…