CansuGul Kızlar 19+3 deyiz ve hala bebeğimi hissetmiyorum 😞 şeker hastasıyım cok endişeliyim ilk gebelik oldugu için mi böyle sizce
Ozdmrkbraa CansuGul muhtemelen ondandır kuzum iç haznen genişse ilk gebelikse hissetmek biraz zaman alırmış bide kız bebekler daha geç hissedilirmiş yani doktorumun bana sunduğu ihtimaller bunlardı ☺️
Busu CansuGul bence normal bir durum herkeste aynı olmayabilir ben 20.haftadan sonra ufak ufak hissetmeye başlamıştım
Sndserl CansuGul normal canım ben ilk gebeliğim de 22 23 de hissetmiştim bunda 17 de hissetmeye başladım artık neyin bebek hareketi olduğunu ayırt edebiliyoruz ondan
Neslihankk CansuGul 24.haftaya kadar hissetmemen normal kuzum bende ilk gebeligimde 23.haftada hissetmiştim simdi 20 haftalığim yeni yeni kıpırdanmalar başladı 🤭🦋💙
CansuGul Ozdmrkbraa aslında doktorumuz erkek dedi ama 19+3 olmamıza rağmen dışardan görünen bi büyüme yok belki dediğiniz gibi iç karnım geniştir 🙏 teşekkür ederim 🙊
ipek_aras25 Bende 22 haftalıkken yavaş yavaş hissetmeye başladım kontrollerinde herhangi bir sıkıntı yoksa boşuna üzülme sende hissedersin