yamannil 3. Olucak benim evet aynı yerden kesiliyor ama 2.inanılmaz rahat geçti benim ilk bir hafta zordu ama sonra çabuk toparlandım doktorun eline bağlı diye düşünüyorum bakalım bunu da 2.yi yapan doktora gidiyorum inşallah Bu daha rahat olur 🙏8yaşında kızım vardı benimde şimdi de 12ve 3 yaşında kızlarım olacak evde bekleyen bende küçüğümden yana endişeliyim biraz 😏